Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strukturní stabilita žárupevných ocelí a jejich svarů
Šohaj, Pavel ; Jan, Vít (oponent) ; Foret, Rudolf (vedoucí práce)
V práci byla studována strukturní stabilita žáropevných ocelí P22, P91 a Eurofer´97 a strukturní stabilita svarového spoje P22/P91. Byly sledovány mikrostrukturní změny během žíhání za teplot 500 – 900°C. Rovnovážný stav byl modelován pomocí software ThermoCalc. Vypočtené výsledky byly srovnávány s daty publikovanými v literatuře. Byla zjištěna dobrá shoda mezi simulací a publikovanými daty.
Ověření vlivu tepelného zpracování na vlastnosti progresivních žárupevných ocelí
Volf, Ondřej ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zkouška postupu svařování žáropevné oceli T24 metodou TIG. V praxi se jedná o spojování membránových stěn při stavbě parních elektrárenských kotlů. Hlavní výhoda oceli T24 kromě vysoké žáropevnosti je ta, že její svařování nevyžaduje předehřev ani konečné tepelné zpracování. V rámci experimentu byly natupo svařeny trubky z oceli T24 a několika zkouškami byl hodnocen svarový kov. Zadavatelem tématu je ALSTOM Power, s.r.o.
Materiály používané v leteckém průmyslu
Večeřa, Jiří ; Juliš, Martin (oponent) ; Hutařová, Simona (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá současnými materiály, které nachází uplatnění v leteckém průmyslu. První část práce se zabývá obecně konstrukcí letadla. Popisuje hlavní části draku letadla a letecké pohonné jednotky a jejich podstatu, různá konstrukční řešení, hlavní mechanické požadavky a na závěr i nejčastěji volené materiály pro výrobu těchto částí. Další část práce je věnována jednotlivým materiálům, které se používají na stavbu letadel v posledních letech. Jedná se o hliník a jeho slitiny, slitiny na bázi titanu, niklové, popř. kobaltové superslitiny, žáropevné oceli a kompozitní materiály.
Strukturní stabilita žárupevných ocelí a jejich svarů
Šohaj, Pavel ; Jan, Vít (oponent) ; Foret, Rudolf (vedoucí práce)
V práci byla studována strukturní stabilita žáropevných ocelí P22, P91 a Eurofer´97 a strukturní stabilita svarového spoje P22/P91. Byly sledovány mikrostrukturní změny během žíhání za teplot 500 – 900°C. Rovnovážný stav byl modelován pomocí software ThermoCalc. Vypočtené výsledky byly srovnávány s daty publikovanými v literatuře. Byla zjištěna dobrá shoda mezi simulací a publikovanými daty.
Ověření vlivu tepelného zpracování na vlastnosti progresivních žárupevných ocelí
Volf, Ondřej ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zkouška postupu svařování žáropevné oceli T24 metodou TIG. V praxi se jedná o spojování membránových stěn při stavbě parních elektrárenských kotlů. Hlavní výhoda oceli T24 kromě vysoké žáropevnosti je ta, že její svařování nevyžaduje předehřev ani konečné tepelné zpracování. V rámci experimentu byly natupo svařeny trubky z oceli T24 a několika zkouškami byl hodnocen svarový kov. Zadavatelem tématu je ALSTOM Power, s.r.o.
Materiály používané v leteckém průmyslu
Večeřa, Jiří ; Juliš, Martin (oponent) ; Hutařová, Simona (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá současnými materiály, které nachází uplatnění v leteckém průmyslu. První část práce se zabývá obecně konstrukcí letadla. Popisuje hlavní části draku letadla a letecké pohonné jednotky a jejich podstatu, různá konstrukční řešení, hlavní mechanické požadavky a na závěr i nejčastěji volené materiály pro výrobu těchto částí. Další část práce je věnována jednotlivým materiálům, které se používají na stavbu letadel v posledních letech. Jedná se o hliník a jeho slitiny, slitiny na bázi titanu, niklové, popř. kobaltové superslitiny, žáropevné oceli a kompozitní materiály.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.